Perlawanan Tumpuan : The Red Warriors vs Terengganu Hanelang

Posted by The12thWarriors Team On Friday, February 10, 2012 0 comments


Umum telah mengetahui,malam ini 11 Februari 2012 jam 8.45 malam bertempat di Stadium Sultan Muhammad IV akan berlangsungnya perlawanan bolasepak liga super yang membabitkan jiran tetangga,Kelantan menentang Terengganu.Perlawanan tumpuan ini akan dibawakan siaran secara langsung oleh Astro Arena Saluran 801.



Bagi pahlawan ke-12 The Red Warriors,sokongan anda semestinya ditagih dalam perlawanan malam ini.Sokongan anda kepada pasukan The Red Warriors dalam usaha mencipta kemenangan di gelanggang sendiri sememangnya dapat menyemarakkan semangat pemain pasukan untuk mencipta kemenangan.Apa yang penting,kesemua penyokong yang hadir hendaklah menjaga disiplin diri.Jangan ada provokasi yang melampau terhadap penyokong pasukan lawan mahupun pemain pasukan lawan yang hadir ke stadium keramat The Red Warriors.



Bagi mereka yang masuk ke stadium awal sebelum maghrib,jangan lupa untuk kita sama-sama menunaikan solat maghrib.Sesungguhnya solat itu tiang agama,sama-sama kita berdoa memohon keberkatan dariNYA.

Buat anda semua pahlawan ke-12 The Red Warriors,pihak kami mengucapkan selamat berjuang,selamat maju jaya,sokong bia bijok,bertindok bijok,napok bijok,bijok sokmo,Gomo Kelate Gomo....!!!

0 comments:

Post a Comment