Tekad Ben10

Posted by The 12th Warriors On Sunday, November 30, 2014 0 comments





PENYERANG The Red Warriors (TRW) Nor Farhan Muhamad mengakui merindui gandingannya bersama Indra Putra Mahyudin dan Mohd Badhri Radzi yang dianggap paling serasi dan digeruni lawan ketika membantu Kelantan mengecapi kejuaraan Treble 2012 .

Jelasnya, jika benar Indra Putra bakal bersama Kelantan musim depan, ia merupakan satu bonus buat peminat dan juga pasukan.

"Secara jujurnya, saya akui serasi bergandingan dengan Indra Putra sebagaimana sebelum ini, andai benar dia ingat bersama Kelantan semula, ia bonus.

"Merindui gandingan Indra Putra, Mohd Badhri Radzi (Piya) dan saya kembali menyarung jersi Pahlawan Merah.

"Kita tahu Indra seorang pemain yang komited setiap kali diturunkan beraksi dan dia memang mengetahui corak permainan saya, inilah keserasian yang ada pada kami bertiga, " katanya ditemui pada program Jelajah Gegar 2015 di Kompleks Perkarangan Kumpulan Media
Karangkraf, semalam.

Turut hadir Naib Presiden Persatuan Bola Sepak Kelantan (Kafa) yang juga merupakan Timbalan Pengerusi Kumpulan Media Karangkraf, Mohd Nasir Hamzah bersama beberapa pemain Kelantan 2015.

Indra Putra sebelum ini bersama Nor Farhan membantu Kelantan pada 2012 dan 2013 sebelum kedua-duanya membawa haluan masing-masing bersama Felda United dan Terengganu bagi musim 2014.

Namun menjelang musim 2015, Nor Farhan kembali bersama Kelantan sementara Indra Putra yang sehingga kini belum membuat sebarang kenyataan akan bersama Felda United atau sebaliknya antara nama besar yang hangat diperkatakan bakal kembali memperkuatkan Kelantan.

Nor Farhan yang mudah disapa dengan gelaran Ben10 atau Paan percaya TRW dibimbing George Boateng mampu menjadi pasukan pencabar dalam saingan Liga Malaysia (M) 2015 nanti.

"Sebelum ini saya pernah bersama mereka, jadi masalah keserasian tidak timbul, ditambah pula kemampuan Boateng, pastinya Kelantan mampu memberi cabaran kepada pasukan lain.

"Harapan musim 2015 pastinya membantu Kelantan mencapai kejuaraan dan ia bukanlah sesuatu yang mustahil," katanya. ~ SINAR HARIAN

0 comments:

Post a Comment