PIALA AFC 2013 : Kelantan Dalam Kumpulan G

Posted by The12thWarriors Team On Thursday, December 6, 2012 0 comments
Pasukan Kelantan bakal bertemu dengan pasukan dari Myanmar ( Ayeyawady United FC ) , Vietnam ( SHB Da Nang FC ) dan Maldives ( Maziya Sports & Recreation ) untuk saingan Piala AFC 2013.

Undian kali ini menyaksikan pasukan Kelantan berada dalam kumpulan G.Bagi tahun 2013,pasukan Kelantan dan Selangor akan mewakili Malaysia menyertai Kejohanan Piala AFC 2013.Selangor pula yang diundi kedudukannya sebentar tadi berada di kumpulan H bersama-sama dengan pasukan dari Singapura,India dan juga Vietnam.

Bagi pasukan Kelantan,kejayaan menyertai kejohanan ini buat kali kedua berturut-turut dilihat mampu menghadirkan gerun di kalangan pasukan lawan.Kejayaan menyertai buat pertama kali pada tahun 2012 ini telah menyaksikan pasukan Kelantan berjaya sehingga ke peringkat suku akhir saingan.Pengalaman yang telah dimiliki diharapkan dapat mematangkan lagi pasukan untuk terus bersaing dalam kejohanan ini.



Diletakkan dalam kumpulan G,Kelantan akan berlawan dengan pasukan yang pernah berada dalam satu kumpulan bagi tahun 2012.Kelantan akan sekali lagi bertemu dengan Ayeyawady United untuk saingan peringkat kumpulan nanti.

Buat pasukan Kelantan,selamat berjuang dan memenangi perlawanan yang bakal diharungi.The 12th Warriors senantiasa berada di belakang anda untuk terus memberikan sokongan padu kepada pasukan.GKG...!!!


" Satu Matlamat,Satu Sorakan...Gomo Kelate Gomo...!! "



0 comments:

Post a Comment